15 -5 en weer een stukje zuidelijker

15 mei 2022 - Millau, Frankrijk

Vandaag om 7 uur opgestaan, deze camping is stiller dan stil 's nachts en heb goed geslapen. Dauwtrappen, ik maak een wandeling van 2 uur in 'n stuk bos naast de camping.
Kom niemand tegen. Begrijpelijk op zondagmorgen? Ik weet het niet. Want die Fransen hebben volgens mij allemaal licht allergie :-) Ook tijdens het binnendoor rijden valt het zelfs doordeweeks op dat je geen kip op straat ziet. Beetje Urk op zondag, zeg maar. Wat heb je aan zo'n mooi land als je nooit buiten komt? Na het ontbijt maak me weer klaar voor vertrek. Gisteravond gekeken of ik nog naar Spanje wil. Ik twijfel, het is hier al boven de 25 graden. Daar al 30 en stevige wind. Ik kan best goed tegen hitte, maar goed vliegweer brengt het doorgaans niet.
Besloten om eerst af te zakken naar Millau. Dit schijnt ook een hele leuke vliegplek te zijn. Geen zin in de snelweg en tol, binnendoor is veel leuker.
wel dik vier uur voor 270KM. Boeiend! Heb alle tijd van de wereld! De rit is heel mooi, vertrekkend uit het vulkaangebied. Toch vreet het rijden op al die kleine weggetjes wel meer energie dan de snelweg. Het laatste uur toch maar snelweg om er nog een uurtje vanaf te snoepen. Aangekomen in Millau blijkt dat de weersvoorspelling aardig klopt, de verse groene bladeren waaien van de bomen :-L Maakt niet uit, als het voor morgen ook maar klopt: TOP vliegweer! We gaan eens kijken hoe het hier werkt.... 's Avonds een curry in de camper gemaakt en volgens mij heb ik een tik van mezelf ontdekt: je kunt eindeloos blijven opruimen in een camper :-)

1. Jeroen Verkuijl:
    15 mei 2022
    Leuk Jeroen, heel veel plezier!
  2. Yvette:
    16 mei 2022
    Leuk om te lezen! Veel plezier!
  3. Bassie:
    Mooie foto's!
  4. Ling-Kwang:
    16 mei 2022
    Echt een geweldige avontuur Jeroen! Geniet ervan!
    Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst.
  5. Peter van Beeck:
    16 mei 2022
    Goed om te lezen dat het onthaasten er al in begint te sluipen, weg met die saaie tol weg die alleen maar geld kost en lekker binnen door rijden, dat is veel mooier, ook al weten die Fransen dat zelf niet omdat ze nooit buiten komen hahaha..
    In Millau heb ik ook nog ooit een week parapent cursus gehad, prima stek.
    Heel veel plezier, doe vooral lekker rustig aan, geniet van de simpele dingen en lekker op blijven ruimen die rijdende vuilnisbak, hahaha..., geintje, ben gewoon stikjaloers! GENIET!!
  6. Marina Berman:
    16 mei 2022
    Millau,..op de motor daarheen geweest. Prachtige binnendoor wegen. De fransen leven na de middag😅. Volgens mij was het daar, dat ik eventueel bereid was om over mijn hoogtevrees heen te stappen, om het vanuit de lucht te willen zien. Zo mooi, zo weids, zo vrij…
  7. Mildred:
    16 mei 2022
    Alles gaat soepel zo te lezen :) Enjoy & geniet van dit mooie avontuur!!
  8. Anne-Marie:
    16 mei 2022
    Heerlijk hoor, wandeling in de vroege ochtend en keuzes maken afhankelijk van het weer en hoe de pet staat. Geniet er lekker van, zelfs van het rommelen in de camper 😁
  9. As:
    17 mei 2022
    Een opgeruimd huis (ohnee.. camper) is een opgeruimd hoofd