13-7 Vervelende mededeling

13 juli 2022 - Annecy, Frankrijk

Ik schrijf deze blog van vandaag met een vervelende mededeling.

Ik lig in het ziekenhuis in Frankrijk, Annecy. Tijdens mijn laatste vlucht op 13 juli heb ik helaas een verkeerde landing gemaakt waardoor ik mijn rug gebroken heb.

Op 14 juli ben ik geopereerd en ben nu bezig met mijn herstel en revalidatie. Wanneer ik kan, zal ik op deze blog wat posten, zodat jullie kunnen lezen hoe het met me gaat.

En ik wil jullie hierbij laten weten dat ik niet op alle berichtjes (direct) zal reageren. Ik rust veel.

Het gaat naar omstandigheden goed met me. De operatie is goed gelukt, er zitten nu 8 schroeven in mijn rug die wat zaken bij elkaar houden.

Bedankt voor alle leuke en lieve berichten tot nu toe, ik zie ze graag!

Groeten uit Annecy,

Jeroen

Een van de weinige plekken in Annecy waar ik nog niet geweest was

1. Jeroen Verkuijl:
    16 juli 2022
    Dat klinkt heftig Jeroen! Heel veel beterschap gewenst! Hopelijk geen blijvend letsel...
  2. Margot:
    16 juli 2022
    Oh Jeroen, wat is dat schrikken! Het ging juist allemaal zo goed.... ik hoop dat de pijn een beetje is uit re houden en er geen ernstig blijvende schade is. Houd je aan de adviezen van doktoren en fysio en probeer positief te blijven! Heel veel sterkte, ook voor Anne Marie!
  3. Ling-Kwang:
    16 juli 2022
    Hoi Jeroen, wat waren wij geschrokken toen het nieuws van het ongeluk tot ons kwam. Maar echt fijn om te horen dat de operatie voorspoedig is verlopen. Pak inderdaad je rust en focus op je herstel. Heel veel sterkte en beterschap! En we hopen je snel weer te mogen zien!
  4. Lucia:
    16 juli 2022
    Wat schrikken we van Anne-Marie 's familie bericht. Jeroen heel veel Sterkte en Beterschap.
  5. Werner:
    Sjonge Jeroen,
    Dit is inderdaad schrikken! Veel beterschap en een voorspoedig herstel toegewenst van ons! We hopen je gauw op de Havik terug te zien.
  6. Bassie:
    16 juli 2022
    Moet toch lachen om de foto! Goed dat je iedereen hebt geïnformeerd. En tot snel.
  7. Ge Visser:
    Heel veel beterschap gewenst, 🌺
  8. Paul en Bianca:
    Heel veel beterschap. We denken aan jou. Paul en Bianca
  9. Hetty van Veen:
    Beterschap Jeroen, groetjes Hetty
  10. Jos:
    16 juli 2022
    He Jeroen wat heb je nu weer gedaan ! wat een pech vogel met je verkeerde landing.
    veel voorspoedig herstel gewenst
  11. Patrick:
    17 juli 2022
    Gozer. Fijn dat de vooruitzichten positief zijn en ik hoop dat je snel weer in je eigen bed ligt. Veel sterkte daar en goed om te horen dat je Annecy ervaring nu compleet is :-). Take care!!!
  12. Peter:
    17 juli 2022
    Hey neffe, shit wat een pech en dat zo aan het eind van je reis! Misschien beter dan aan het begin, maar het liefst helemaal nooit, natuurlijk! Hopelijk kom je de komende dagen goed bij van de operatie en heb je een voorspoedige revalidatie 🤞.. Aan de Schijf van Vijf zal het op je foto te zien niet liggen...! Draintje rode wijn erbij... (Ok, zo kan 'ie wel weer) Houd ons op de hoogte wanneer dat weer gaat, zo niet: vooral nog even rusten en.. Heel veel sterkte!!
  13. Renate Zegeling:
    17 juli 2022
    Dat is schrikken heel veel beterschap en hopelijk mag je gauw gauw weer naar Nederland
    Sterkte en een voorspoedig herstel
  14. Zaher:
    Veel sterkte Jeroen!
    Uit de foto zie ik dat je zelfs in het ziekenhuis positief in staat.
    Hoi het zo en tot snel (y)
  15. Chakib:
    Veel sterke Amigo!
    Groetjes Chakib
  16. Rens:
    20 juli 2022
    Pff vervelend zeg, heel sterkte jeroen!